dimarts, 31 de maig del 2011



Holaa!! Us vull ensenyar l'intercanvi que vaig fer amb la Rocio de http://helleboresandlilies.blogspot.com/. Em va enviar moltíssimes cosetes i molt material!! Teles, fil, llacets, lentejuelas i dos fermalls molt originals que m'han encantat. Una pulesra i un anell que mare meva són precioses. I uns clips pel cabell!! Tot preciós. Moltes gràcies Rocio, ets meravellosa!!! Heu d'anar a coneixer-la!! Espero que no sigui l'últim!!

Holaaa!! Os quiero enseñar el intercambio que hice con Rocio de http://helleboresandlilies.blogspot.com/.
Me envió muchísimas cosas y material!! Telas, hilos, lacitos, lentejuelas y dos broches muy originales que me han encantado. Una pulsera y una anillo, que madre mía, són preciosos!! I unos clips para el cabello!! Todo precioso. Muchas gracias Rocio, eres maravillosa!! Teneis que conocerla!! Espero que no sea el último!!

Tengo un par de premios que tengo que colgar!!Besos!!

3 comentaris:

Rocío ha dit...

:)
me alegro que te gustara!
no será el último, no lo dudes! ;)

un besazo guapa!

Anònim ha dit...

Qué lindos regalitos, que los disfrutes!! Besos!

karoll-a ha dit...

Wooo! felicidades por el inter ^^