dimarts, 20 de setembre del 2011



Som dues Orugues!! La gran i la petita!!

13 comentaris:

karoll-a ha dit...

Pero ke bonikas!!!!!

Patricia ha dit...

Qué monas, la chiquitita es una cucada. Besitos!!

Dorita loves You ha dit...

Oooh! Es adorable!! ^__^

Enara Girl ha dit...

Me encantan :)

La Profe ha dit...

¡Me ha encantado este conjunto! Es una auténtica preciosidad!!!

ameba verde ha dit...

dios!!
esa orugita te ha quedado taaaaan achuchable!!!
y tan tierna!!
preciosa!!

^___^

Juani ha dit...

Que cosas mas tiernas!! Me encanta todos tus personajitos, me hacen despertar la parte de niña que todas llevamos dentro.
Besitos.

Marieta ha dit...

son una divinitat!!! m'encanten

flor de fimo ha dit...

Como me gusta!!!! Ains si esq me encantan tus cositas

mayninetes ha dit...

mencanta la oruguetaaaaa!!!!!! es una cucada!!!!!!! feia temps que no et veia per aki!!!!!! ;))

Hele ha dit...

francamente, tus creaciones son impresionantes...

helena

Olga ha dit...

Que bonitos!!!
xxx
Olga

Dora Moon ha dit...

M´encantan els teus treballs. No et coneixia pero a partir d´ara et posso com a preferida. felicitats per el teu art